Ha volt mar valaha nagyon rossz napod, akkor ezt az irast Neked szeretnem ajanlani!

Szornyu nap vagy nagyszeru nap? Toled fugg!

Oh gyerekkoromban “rajongtam” azokert a beszelgetesekert a szuleimmel. A beszelgetesert, amikor csak ott ultem az ebedlo asztalnal eppen nagyon sajnaltam magam es hiaba neztem a szuleimre meg tobb sajnalatert konyorogve, ok csak azt hajtogattak folyton, hogy: mostmar eleg lesz az onsajnalatbol, itt az ideje, hogy osszekapd magad. Joool hallom? Ez nem lehet igaz…Nyilvan igaz volt, mert barmit mondtak mindig igaz volt, de hiaba jottem erre ra, nem ismerhettem be, hisz mi lett volna a hirnevemmel es buszkeseg is van a vilagon…

A lenyeg az, hogy neha igenis lesznek pocsek napjaink de csak rajtunk mulik, hogy tovabb sajnaljuk magunkat vagy mosolyogva hajtjuk alomra a fejunket.

Ha volt mar valaha nagyon rossz napod, akkor ezt az irast Neked szeretnem ajanlani! Tudod azok a napok, amikor felteszed magadnak a kerdest: Miert is csinalom ezt az egeszet? Amikor megkerdojelezel mindent amit addig csinaltal…

De neha az ilyen napok is kellenek.

Ma ebredes utan, megmostam az arcom, ittham egy pohar friss vizet es jobban akar nem is erezhettem volna magam…a nagy vigyor nem tartott tul sokaig, amikor raneztem a telefonomra egy uzenet vart ram. Mar egy hete beszelgetek ezzel az illetoval egy talalkozorol, idopont es minden letisztazva, amikor ma reggel az all az uzenetben: oooh, holnap 6-kor, hat az nekem megsem jo. Azon kivul, hogy az idopont egy hete le van tisztazva, nem tudtam mar erre mit mondani….

Fogtam magam, feloltoztem es elindultam otthonrol, mert volt masik ket talalkozom aznap.

Megerkeztem, de senki sehol. Kuldok uzenetet…semmi valasz…varok..semmi…na ilyenkor mi van? Elokaptam a szamitogepem, hogy addig majd dolgozok es hip-hop 40 perc mulva jott egy uzenet: Bocsi, kozbe jott valami, nem erek oda…(hmm…erdekes, nem tunt fel, koszi)

Uj idopontot egyeztettunk es egy mely levego vetel utan igyekeztem tullendulni a dolgon.

Osszepakoltam a cuccom es mivel a masik talalkam helye csak 15 perc setara volt, neki indultam gyalog. A setalas kitisztitja a gondolataim es amugy is volt egy kis extra szabad idom. Megerkezek, oda megyek a titkarnohoz, hogy megerkeztem, majd o kedvesen kozli, hogy az illeto mar hazament es ma vissza sem jon.

Hirtelen annyi de annyi mindent tudtam volna mondani, de rajottem, hogy ha a titkarnon vezetem le a mai napomat, akkor az senkinek sem lesz jo.

Szoval eljottem az irodabol es mikozben setaltam le a lepcson elkepzeltem, ahogy allok egy szikla csucson es addig uvoltok amig megnyugszom…jol esett? Igen, meg akkor is ha csak kepzeltem…kileptem a szabadba es elkezdett szakadni az eso.



Ezek utan mar nem tudtam nagyon mit csinalni, elkezdetem nevetni, nem hittem el milyen napom van. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy foldhoz vagom magam es elkezdek toporzekolni, de persze nem igy szeretnem magam viszont latnia  YouTube-on. Szoval fogtam a fulhallgatom, bekapcsoltam a zenet a telefonomon es elkezdtem setalni. Nem vagyok nagyon buszke a szam valasztasra, de ez a zene mindig feldobja a hangulatom…Es ez most is igy volt. Mire a kocsihoz ertem, jobban ereztem magam. Teny, hogy elaztam teljesen, de kit erdekel ez mar ilyenkor. Haza vezettem, lezuhanyoztam es csinaltam egy meleg teat…leultem az asztalom ele, elovettem a naptaramat es elkezdtem olvasni a motivacios idezeteket az elejen. Minel tobbet olvastam el, annal jobban ereztem magam. Kinyitottam es az elso oldalra irt jegyzeteimbe is beleneztem…A jegyzeteimbe, ahol leirtam, hogy mik a celjaim, hogy miert csinalom amit csinalok es hogy hova szeretnek eljutni….

Igen, mostmar emlekszem. Emlekszem miert vagyok ahol vagyok, es hogy miert kezdtem bele egyaltalan. Ami ma tortent az mar tortenelem, csak a mult. Jo nap volt a mai? Nem, egyaltalan nem! Lesz meg ilyen a jovoben? Valoszinu! Meg fogja valtoztatni ez a celomat? Nem, semmikepp. Akkor, gondolom csak ez szamit.

Felalltam az asztaltol es elkezdtem setalni a nappaliban…elgondolkoztam, hogy milyen jovot szeretnek a csaladomnak es hogy ehhez mit kell tennem.

Szoval az egesz tortenet lenyege, hogy ha eppen munkat keresel, epited a sajat uzleted, network marketingben dolgozol, iskolakba jelentkezel es nem vesznek fel vagy csak sportolsz es elvesztettel egy-ket fontos meccset…ami igazan szamit az az, hogy hova tartasz…az ilyen napok azert kellenek, hogy erosebbe tegyenek es emlekeztessenek a celodra. Gondold vegig miert vagy halas az eletben!

A mai nap eleg pocsek volt, nem csak harom ember szurt ki velem, de meg az idojaras is. Ket opciom volt:

  1. Sajnalom magam es feladom vagy
  2. Elkezdek nevetni, mint valami orult az utca kozepen es rajovok, hogy par ev mulva, amikor kozelebb leszek a celjaimhoz, ez a mai nap mar nem fog szamitani, sot emlekezni sem fogok ra.

Ha volt valaha hasonlo napod, ha valaha felmerult benned a ketseg, hogy miert teszed, amit teszel, ha valaha majdnem feladtad az almaid, csak emlekezz:

Kapcsold be a kedvenc zened, emlekeztesd magad a celjaidra, mosolyogj, es ha szeretnel kezdj el tancolni az esoben!! Most pedig irany es szerezd meg magadnak, amire vagysz!

IMG_0364

One thought on “Ha volt mar valaha nagyon rossz napod, akkor ezt az irast Neked szeretnem ajanlani!

Leave a Reply

